HARDCORE TRAINING!!!

sâmbătă, 26 martie 2011

Puternicul Mariusz Pudzianowski

La indrumarea tatalui sau , Mariusz a inceput culturismul inca de la 13 ani , si asta spre disperarea mamei sale care considera ca ridicatul greutatilor de la o varsta atat de frageda o sa-i schilodeasca copilul .
Totusi marius a sarit peste grijile si sfaturile mamei lui , si , alaturi de impulsionarile tatalui care vroia sa-si vada fiul puternic precum o gorila, pustiul incepe sa creada cu tot dinadinsul intr-un vis , acela de a deveni cel mai puternic om din lume.



Pe langa cele 5 trofee World's Strogest Man , Mariusz mai detine si alte recorduri personale in cadrul aceleiasi competitii reusind, printre altele, sa impinga de la piept, din culcat, pe banca, haltera de 275 kg, sa faca genuflexiuni cu 360 kg in spate si sa ridice de la sol o haltera de 410 kg!




La insistentele unui reporter , sportivul a declarat :
"-Aaa, pai sa vedem: Nu iau prostii, toata energia mea vine strict din mancare. Dimineata, la micul dejun, mananc 10 oua alaturi de 1 kil, un kil jumate' de sunca. Intre mese mananc multe bomboane si ciocolata. Am nevoie de ele pentru energie. Pranzul meu soseste pe la ora 1 si consta dintr-o portie dubla de friptura de porc in stil polonez, garnisita cu multa salata de varza murata si cartofi, cat mai multi cartofi. La o ora dupa ce am mancat de pranz, a sosit timpul sa-mi iau suplimentele: concentrate de magneziu, creatina, diversi amino-acizi, dupa care dau gata 2-3 batoane de ciocolata. In sfarsit, la cina, antrenorii ma lasa sa manac ce vreau. Si eu de abia astept... Incep cu fripturi de porc, sunca si multa varza murata cu cartofi. Imi plac cartofii la nebunie, fie ei prajiti, fierti sau copti, nu conteaza, multi sa fie, cat mai multi." Inca ceva, mai spune Mariusz reporterului stupefiat care uitase sa-si inchida gura de uimire: "Dupa fiecare sesiune de antrenament beau cate un shake dublu de proteine si inca o ciocolata. Cred ca mananc cam un kil de ciocolata pe zi in timpul perioadelor de antrenament pre-competitionale... " Mai departe, campionul declara ca a ajuns sa cheltuie doar pe mancare suma de 2050 $ pe luna...
 TRAIN HARD!!!

Mariusz Pudzianowski Shoulder Training--->>> VIDEO